Daar gaan we!

2 september 2019 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Jaaa we zijn op Schiphol! Vanochtend ging de wekker om 6.00 uur maar ik was vanaf 5.00 uur al klaar wakker. Heb ik echt alles mee? Aron had heel lief zijn kamer afgestaan aan ons. Dus zachtjes naar boven geslopen om toch maar die ene rok erbij te stoppen.. Oké nu moeten we echt gaan anders wordt die backpack alsnog 20 kilo..

Met de trein naar Schiphol. Even wat gedoe bij het inchecken. Ohw mag een powerbank niet in je backpack? Tegen laura werd gezegd dat ze niet mocht instappen omdat ze geen terugvlucht had. Dat was even schrikken. Gelukkig mocht ze uiteindelijk bij een andere dame een formulier tekenen en zitten we nu gezellig voor de gate te wachten.

Wat was het feestje gezellig gister! Bedankt iedereen voor alle lieve berichtjes!

IMG-20190902-WA0003

1. Mees:
    2 september 2019
    Leuk Emma, veel plezier :D !!!
  2. Richard van Veluw:
    3 september 2019
    Heel veel plezier meiden! Leuk om vanuit dit saaie kantoor jullie te kunnen volgen!
  3. Jan Meijerink:
    4 september 2019
    Hoi Emma en Laura. Genieten en maak er mooi avontuur van. Let maar op, jullie maken prachtige dingen mee die je je hele leven niet meer zult vergeten. Goed begin om op Bali te starten, kun je vast een beetje wennen aan de Aziatische cultuur. Veel tempeltjes lekker weer mooie natuur en nog veel meer mooie dingen. Daarna de Sunda eilanden ook prachtig. Het gaat jullie goed.